Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~nasti | użytkownik

imię i nazwiskonasti. adresŁódź zarejestrowany13.12.2004 @16:53:57 ostatnio na stronie19.03.2009 @08:33:47

aktualnie przygotowywuje się na architekturę na którąś z Politechnik ... a poza tym to nic mi się nie chce ... chcę już wakacje*!*

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwnastirock.end.pl Gadu-Gadu4781212
digarty14 komentarze117 posty na forum0

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~kwiatulku    27.08.2007 @18:20:52
Cholera wysłało sie 4 razy. Sorry
_______
In love for some time (:
~kwiatulku    27.08.2007 @18:20:07
Hej! Ja właśnie wstawiła swój pierwszy digart, wejdź i oceń. Martusia z zajęć <cwaniak2>
_______
In love for some time (:
~kwiatulku    27.08.2007 @18:20:02
Hej! Ja właśnie wstawiła swój pierwszy digart, wejdź i oceń. Martusia z zajęć <cwaniak2>
_______
In love for some time (:
~kwiatulku    27.08.2007 @18:19:51
Hej! Ja właśnie wstawiła swój pierwszy digart, wejdź i oceń. Martusia z zajęć <cwaniak2>
_______
In love for some time (:
~kwiatulku    27.08.2007 @18:19:50
Hej! Ja właśnie wstawiła swój pierwszy digart, wejdź i oceń. Martusia z zajęć <cwaniak2>
_______
In love for some time (:
~malami88    10.08.2007 @23:03:12
~Pierzchal    17.06.2007 @03:36:11
heloł
_______
"My legs are for skating, my head is for party "
~puff    24.04.2007 @11:37:10
a ja miałam koleżankę w klasie, która chodziła do Twojego nauczyciela i była bardzo zadowolona, z resztą jej brat też do niego chodził. Oboje studiują arch na PŁ. pozdrawiam
~CarolaSkalik    23.04.2007 @23:53:15
owszem, nasze kursy przygotowuja konkretnie pod warszawski wydzial, ale w sumie duzo studentow jest nie z Warszawy; juz na kursach sporo osob przyjezdza regularnie nawet i z odleglych miast, za co ich podziwiam,bo to jest duze poswiecenie ale ze na kursy mozna chodzic w weekendy, to wsiadaja w pociag i jada i jak sie okazuje, jakos to godza, w pociagu sie ucza ecc. ...pytanie tylko o mobilizacje
~tomeksurf    23.04.2007 @21:18:20
no ja sie wybieram na polibude lubelska albo do poznania ale jak to sie wszystko ulozy to nikt nie wie a poza tym to na helu czasem niezle dmucha trzeba dobrze trafic, tylko tam zawsze miliony ludzi i nie ma jak sie ruszyc...:P
~CarolaSkalik    23.04.2007 @20:25:24
tak, jestem z i studiuje w W
~tomeksurf    23.04.2007 @14:58:19
i gdzie sie wybierasz na ta architektore?? Tylko w Łodzi czy gdzies jescze?? Dzieki za komenta A na deseczce to ja juz troche plywam, najlepszy extreme sport pozdrawiam
~justynka    22.04.2007 @23:59:04
A wypróbuj cienkopis - naprawdę fajnie się rysuje... Dziękuję za komentarze i miłe słowa... Życzę samych sukcesów i wszystkiego dobrego
_______
"(...) zaczepić myśli gdzieś, gdzie nie dochodzi śmiech,
gdzie żaden ślepy szpieg nie rozszyfruje mnie(...)"
~madej18    22.04.2007 @23:06:36
eeee.... mi tez sie strasznie nie chcialo a dalem sobie rade tez dasz
_______
Death gotta be easy, 'cause life is hard ...
~CarolaSkalik    22.04.2007 @22:04:07
probuj nic nie stoi na przeszkodzie, rysunek na egzamin jest dosc specyficzny, to jest etap, ktory przeszlam, ale teraz rysuje juz troche inaczej, mam szczescie do osob, ktore mnie otaczaja i od ktorych sie ucze wiec zycze powodzenia i duzo sil do walki!
~madej18    22.04.2007 @12:51:38
dzieki za dodanie do obserwowanych ehhehehehe hmm widze tu chyba szkole rysunku p Jaroszewskiego ehehehehhe dobry wybor
_______
Death gotta be easy, 'cause life is hard ...
~pikOu    22.04.2007 @12:24:57
Ależ kiedy to było . Wtedy się troche pogniewałem , ale jest juz okej

Pozdr. !
_______
...
~zbrojew    21.04.2007 @12:56:37
kojarze chyba ową osobe Może nie wszyscy wiedzą ale to jest nasz talent grupowy w grupie z rysunku :D Może jakieś rysunki na digarta wrzucisz??
~fika    25.10.2006 @14:53:33
~jakubwozniak    18.03.2006 @15:01:32
obibok.
_______


facebook fanpage - http://www.facebook.com/jakubwozniakcom

indywidualne kursy - portret & moda
~siaciamek    05.02.2006 @16:25:04
czy będzie coś nowego ??
_______
"Successes only last until someone screws them up. Failures are forever."
^Maxter    21.12.2005 @23:07:57
dzieki dzięki dzieki :D:D

Wesołych Świąt
_______
it's britney bitch!
xxx: http://youtube.com/watch?v=m3ceCMpPJgc :xxx
~raczejnieznany    16.12.2005 @13:37:40
dzięki!
~Bodzia    11.12.2005 @15:35:35
tak ja jestem na zdjeciu
~gravis    07.12.2005 @21:18:45
nikt mnie nie lubi to nie mam co sie wkradac w laski dobrymi komentami.

To sie nazywaja KK = kontruktywne komentarze
_______


1 2 3 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt